Pages

Saturday, December 8, 2007

Jelatong Pendaie Menua Kami


Tu meh pendaie menua kami di Genaan..
Haha...
Ari kiba ndar iya nyak petunggal aku Apai Celum..ditangkan nggau Apai Aku udahnya Indai Aku lalu iya ke sepiak kanan ndar iyanya aya aku Juju Bujang Telajak...
Nyambut penatai cda madik indu aku ari entulu..

Ai tuk meh ndur aku nyemerai,nginti,nyala,mukat ngeruk,nyelambau..
maioh macam pengawa sejarah ai tuk ba aku..
besai ndar guna ai tuk ba menua kami batang genaan..
Maia tuk ai tuk keruh laban datai bah...
ai tuk nda keruh ngapa nti nda bah...
Ai tuk meh ke diirup kami di batang genan ditu..

1 comment:

Mem Kalong😘 said...

pendaie di peda nuan ba blog ku nya ba rumah Along din. ba Skoll sk sg genaan. ku ngawa diak as PPMA diatu pa bisi siko bala ari RH along ngawa sebaka bakaku ucu TR magaretta nama iya tauka atit adik ringgit. ngelala nuan?